Ελληνική Δημοκρατία - Υπουργείο Υγείας
Πανελλήνιος Σύλλογος Εργοθεραπευτών
ΝΠΔΔ

ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή 9 Απριλίου 2021 και ώρα 23.59.
Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε το σχόλιό σας σε αυτό το άρθρο , επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο (προσθήκη σχολίου)
    
Προσθήκη σχολίου επιστροφή σε όλα τα άρθρα
ΠΡΟΣΟΧΗ : για να προσθέστετ το σχόλιο σας, θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος ως μέλος (login)
 
ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

Πρωταρχική υποχρέωση του Εργοθεραπευτή αποτελεί η διαφύλαξη του κύρους του επαγγέλματός του σε περιβάλλον απόλυτου  σεβασμού προς τον άνθρωπο και τα δικαιώματά του, με αντικειμενικότητα, αξιοπρέπεια, ευσυνειδησία, υψηλή συναίσθηση ευθύνης και συμπεριφορά που εμπνέει εμπιστοσύνη.

Ειδικότερα πρέπει να φροντίζει ώστε οι πράξεις, οι ενέργειες και γενικά η συμπεριφορά του να μη μειώνουν το επάγγελμά του στην κοινή γνώμη και ιδίως να μην έρχονται σε αντίθεση προς το «δημόσιο αίσθημα» του τόπου, όπου το ασκεί.

Ο Εργοθεραπευτής οφείλει να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, συμβάλλοντας παράλληλα στην προαγωγή της επιστήμης του και των μεθόδων της.

Ειδικότερα φροντίζει να εξασφαλίζει κατάλληλους όρους και συνθήκες για την διεξαγωγή της εργασίας του. Όταν δεν υφίστανται εγγυήσεις για την τήρηση των ανωτέρω, ο Εργοθεραπευτής οφείλει να απέχει από την προσφορά των υπηρεσιών του.

Ο Εργοθεραπευτής όταν ασκεί την επαγγελματική πράξη, βασίζεται σε μεθόδους και τεχνικές που έχουν κατοχυρωθεί ως επιστημονικό αντικείμενό του. Οφείλει να πράττει καθετί που επιβάλλει το καθήκον του σύμφωνα με τα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα, τις αρχές ηθικής και της δεοντολογίας, τις διατάξεις του παρόντα κώδικα, καθώς και το σύνολο των διατάξεων που διαμορφώνουν το νομικό πλαίσιο άσκησης του επαγγέλματός του.

 
 
     
Σχόλια μελών ΠΣΕ
από Βασιλική Στριγγάρη
09-04-21 23:09
Συμφωνώ με τις προηγούμενες τοποθετήσεις των συναδέλφων.

από Ελισσάβετ Μάγκλαρη
06-04-21 16:38
Ο Κώδικας Δεοντολογίας ή Ηθικής ή Ηθικής και Συμπεριφοράς αποτελεί την σπονδυλική στήλη του επαγγέλματος μας. Η κίνηση του Συλλόγου να πρποσφέρει περισσότερο χρόνο για κατάθεση σχολίων και ιδεών είναι καλοδεχούμενη. Η προσπάθεια δημιουργίας του δικού μας κώδικα που να αντιπροσωπεύει μόνο εμάς ως ΕΘ στην Ελλάδα, η συλλογική, τεκμηριωμένη και σύγχρονη με τους καιρούς δουλειά είναι μεγάλης σημασίας. Το πρόσφατα δημοσιευμένο λυπηρό γεγονός συναδέλφου που καταδικάστηκε για ασέλγεια ανηλίκου, αποτελεί ένα ακόμα έναυσμα της σοβαρότητας που απαιτεί η δημιουργία του ΚΔ μας. Ως μέλος, θα ήθελα να συμβάλλω με την παράθεση χρήσιμων πηγών για ανασκόπηση και χρήση, ώστε το έργο των ανθρώπων της ομάδας ΚΔ να γίνει πιο εύκολο. Πέραν των συνδέσμων που παραθέτω, έχω συλλογή PDF ΚΔ από διάφορες χώρες που δεν είναι δυνατό να επισυν΄ψω σε αυτά τα σχόλια. Είμαι στη διάθεση σας για την αποστολή τους αν είναι θεμιτό. Σας ευχαριστώ και καλή επιτυχία στο έργο σας.

http://www.icohweb.org/site/multimedia/code_of_ethics/code-of-ethics-en.pdf

https://ajot.aota.org/article.aspx?articleid=2767077

https://www.aota.org/Practice/Ethics/code-of-ethics.aspx#:~:text=An%20official%20AOTA%20document%2C%20the,ethical%20problems%20at%20various%20levels.

https://www.aota.org/Practice/Ethics/Resources.aspx

https://www.aota.org/Practice/Ethics/EC.aspx

https://www.aota.org/Practice/Ethics/EthicsEdu.aspx

https://www.aota.org/Practice/Ethics/FAQ.aspx

https://ajot.aota.org/article.aspx?articleid=2767077

από Παναγιώτης Σιαπέρας
13-03-21 10:49
Είναι σημαντικό ότι ο Κώδικας Δεοντολογίας του ΠΣΕ έδωσε το έναυσμα για διάλογο. Μέσα από ουσιαστικό διάλογο και σύνθεση των απόψεων που καταγράφονται μπορούμε να καταλήξουμε σε σημαντικά αποτελέσματα. Είναι κατάκτηση ότι ο Σύλλογός μας ως ΝΠΔΔ μπορεί να καταθέσει στο υπουργείο τον Κώδικα Δεοντολογίας και συνέχεια να βγει σε υπουργική απόφαση. Σε σχέση με άλλους επιστημονικούς κλάδους είμαστε από τους μικρότερους και κανείς δεν περισσεύει. Συμφωνώντας με συναδέλφους που το έχουν ήδη αναφέρει, ο κώδικας δεοντολογίας απαιτείται, πέρα από τις βασικές αρχές επαγγελματικής συμπεριφοράς, να καθορίζει το πλαίσιο αξιών, όπως σεβασμός, επάρκεια, υπευθυνότητα ακεραιότητα και πάνω από όλα το ίδιο το έργο ως τεκμηριωμένη επιστημονική παρέμβαση. Για αυτό πρέπει να αποτελεί Κώδικα Ηθικής & Δεοντολογίας ή Κώδικα Ηθικής και Συμπεριφοράς. Πιθανά η δημόσια διοίκηση να ζητά κάτι στεγνό και περιορισμένο σε έκταση δίχως επαγγελματικές αρχές, όμως είναι χρυσή ευκαιρία να συνεργαστούμε στη δημιουργία ενός σύγχρονου πρωτογενούς κειμένου το οποίο θα αποτελεί καταφύγιο για κάθε Εργοθεραπεύτρια & Εργοθεραπευτή και θα ανυψώνει τον κλάδο στη συλλογική συνείδηση. Το πιο δύσκολο έργο και συνάμα πιο παραγωγικό για τον σύλλογο μας και την επιτροπή του κώδικα δεοντολογίας είναι να συνθέσει τις πολύ σοβαρές και τεκμηριωμένες απόψεις όλων των συναδέλφων σε ένα σύγχρονο κείμενο το οποίο θα αποτελεί τη βάση όλων. Κατά τον Γκάντι, η ηθική είναι η βάση των πραγμάτων και η αλήθεια είναι η ουσία της ηθικής. Ας δουλέψουμε συλλογικά και με μέθοδο για την δική μας αλήθεια που θα κοιτά στο μέλλον.

από Σοφία Καραπάνου
09-03-21 23:45
Θεωρώ και εγω οτι χρειάζεται μια εισαγωγή που να μιλα για την εργοθεραπεια ως επιστήμη, τον ορισμο και τις αξιες που την διέπουν... Επίσης, θεωρω και εγω οτι θα έπρεπε σαφως να αναφέρονται οι αξίες της ηθικής για τις οποίες μιλάμε... Συμφωνω με τον κο Καρύκα για τα περι δημοσιου αισθηματος και με την κα Βενερη πως ισως θα έπρεπε να υπαρξει παράρτημα όπου θα αποσαφηνιζονται οροι... Φαίνεται οτι κάποια πραγματα να παραλειπονται ως ευκολως εννοουμενα ομως ο κώδικας πιστεύω οτι πρεπει να μας δεσμευει αλλα κυρίως να μας κατοχυρώνει ως επαγγελματίες. Είναι ο πυλώνας του επαγγελματος και ειναι ιδιαίτερα σημαντικη στιγμη!

από Ελισσάβετ Μάγκλαρη
09-03-21 23:12
Κατέθεσα τις προτάσεις μου πριν από μία ώρα αλλά δεν φαίνονται...

από Σωτήριος Καρύκας
09-03-21 22:08
Συμφωνώ με τους συναδέλφους που επισημαίνουν πως συνολικά απουσιάζει μια αναφορά/περιγραφή της φιλοσοφικής βάσης, των αξιών και των ιδανικών του επαγγέλματος. Θα έπρεπε να γίνει ένας εννοιολογικός προσδιορισμός και θεώρηση του πεδίου μας και στην συνέχεια ενδεχομένως να γίνει εξειδικεύση σε συγκεκριμένα θέματα.
Ο όρος "δημόσιο αίσθημα" είναι ακατάλληλος και αναχρονιστικός. Ως ευσυνείδητοι επαγγελματίες θα πρέπει να συγκρουόμαστε με το "δημόσιο αίσθημα" όταν πρόκειται να κάνουμε το ηθικά σωστό

από Δανάη Ιωαννίδη
09-03-21 17:07
Γενικά σχόλια: Στην αρχή θα μπορούσατε να αναφέρεται/δηλώσετε τις βασικές αξίες της ηθικής εδώ και στην συνέχεια να τις ερμηνεύεστε - κωδικοποιήσετε σε κανόνες δεοντολογίας - Μη βλαπτικότητα. Αγαθότητα, Ευεργεσία και Ευσπλαχνία. Δικαιοσύνη. Ωφελιμότητα.-
Η επαγγελματική ηθική δεν διαχωρίζεται από την προσωπική, συνεπώς θα πρέπει να είναι εμφανές στο κείμενο για να αιτιολογείτε π.χ. και η διαγραφή μελών με αξιόποινες πράξεις εκτός του επαγγέλματος.
Ειδικά;
Πρωταρχική υποχρέωση = δεν νομίζω πως θα πρέπει να υπάρχει η οποιαδήποτε διαβάθμιση στο περιεχόμενο. Επίσης είναι ενικός ενώ το περιεχόμενο της πρότασης αναφέρετε σε πολλές υποχρεώσεις.
«δημόσιο αίσθημα» , παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, κατάλληλους όρους, καθήκον του = ασαφή, λέξεις/φράσεις με "" θα πρέπει να αποφεύγονται.
τις αρχές ηθικής και της δεοντολογίας, = να γίνει της δεοντολογικής ηθικής ή της ηθικής και του παρόντα κώδικα δεοντολογίας

από Μαρίνα Μάλφα
09-03-21 17:01
Θα ήθελα να αναφέρω, ότι ο χρόνος διαβούλευσης είναι λίγος και καλό θα ήταν να ακολουθήσουν περισσότερες, καθώς θα αλλάζει το περιεχόμενο του κειμένου.
Η διατύπωση να αφορά όλα τα φύλα.
Επεξήγηση για το "δημόσιο αίσθημα" και τις απαραίτητες συνθήκες εργασίας (θεραπευτικά υλικά; αμοιβή; επιστημονικότητα; χώρος εργασίας;).

από Μαρία Θωμαδάκη
08-03-21 22:24
Συμφωνώ απόλυτα με την Γεωργία- Σταυρούλα Θωμαδάκη. Θεωρώ επίσης σημαντικό, όλος ο κώδικας πρέπει να διατυπωθεί απευθυνόμενος και στα δύο φύλα, όπως ορθά έχουν ήδη επισημάνει συνάδελφοι,

από Γεωργία-Σταυρούλα Θωμαδάκη
08-03-21 22:14
Θεωρώ σκόπιμο να συμπεριληφθεί ο ακριβής ορισμός του επαγγέλματος/ λειτουργήματος του εργοθεραπευτή/τριας, τα πεδία πρακτικής και δραστηριότητας του, να αποσαφηνιστεί ποιοι είναι οι κατάλληλοι όροι και συνθήκες εργασίας του, ποιες είναι οι μέθοδοι και τεχνικές, που αναφέρονται ως επιστημονικό αντικείμενό του και ποιος είναι ο τρόπος κατοχύρωσης τους, που εννοεί το συγκεκριμένο άρθρο.

Επίσης, θεωρώ σημαντικό να αναφερθεί ο σκοπός θέσπισης, στον παρόντα χρόνο, του κώδικα δεοντολογίας καθώς πριν δεν υπήρχε.

από Αικατερίνη Βένερη
06-03-21 21:17
Θα συμφωνήσω με όλους τους συναδέλφους που αναφέρονται στην ανάγκη ύπαρξης μίας εισαγωγής στις αρχές και στη φιλοσοφία του επαγγέλματος. Θα ήταν επίσης χρήσιμο να υπάρξει ένα παράρτημα με την σύγχρονη ορολογία του επαγγέλματος. Εκεί θα μπορούσαν να διευκρινίζονται οι όροι ασθενής/πελάτης/ωφελούμενος/εξυπηρετούμενος και ανθρωποκεντρική/προσωποκεντρική/πελατοκεντρική προσέγγιση κ.ά. Είναι εξαιρετικά σημαντικό κατά τη γνώμη μου να αναφερθεί η Επιστήμη Έργου και η σχέση με την Εργοθεραπεία στον κώδικα (εισαγωγικά; σε παράρτημα;). Πιθανώς θα μπορούσαμε να σχηματίσουμε με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και ένα έγγραφο "professional standards", το οποίο θα συνοδεύει τον κώδικα. Εδώ μπορεί να δημιουργηθεί ομάδα εργασίας, η οποία θα εργαστεί χωρίς την πίεση χρόνου της κατάθεσης του κώδικα στο Υπουργείο. Όμως μπορεί εντός του κώδικα να γίνει αναφορά στη μελλοντική δημιουργία "professional standards". Τέλος, θα ήθελα να υπερθεματίσω ως προς την πρόταση για αναφορά σε "εργοθεραπεύτρια/εργοθεραπευτή" σε όλο το κείμενο.

από Φλώρα-Ιωάννα Πετροπούλου
03-03-21 11:22
Θα πρέπει να υπάρξουν περισσότερες διευκρινίσεις σχετικά με τα αντικειμενικά κριτήρια για τις συνθήκες εργασίας καθώς και για τον όρο "δημόσιο αίσθημα".

από Πολυξένη Σκαλτσή
02-03-21 20:09
Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Εργοθεραπευτών πρέπει να περιγράφει ευδιάκριτα και με σαφήνεια το σύνολο των Αρχών, Αξιών και Συμπεριφορών για την προαγωγή και την άσκηση καλής και ασφαλούς εργοθεραπευτικής κλινικής πρακτικής, της έρευνας, της εκπαίδευσης και της διαμόρφωσης σχετικών πολιτικών θέσεων.
Τα μέλη του Συλλόγου δεσμεύονται μέσω του Κώδικα για την προώθηση της κοινωνικής ένταξης, της συμμετοχής, της ασφάλειας και της ευημερίας των ληπτών υπηρεσιών σε διάφορα στάδια της ζωής, της υγείας και της ασθένειας καθώς και για την ενδυνάμωση και την συνηγορία ευάλωτων ατόμων, ομάδων, κοινοτήτων, πληθυσμών και τελικά την προαγωγή δυνατοτήτων για την συμμετοχή σε έργα που έχουν νόημα για το άτομο.
Τούτων δεδομένων, προτείνουμε να ακολουθήσουμε για την σύνταξη του Ελληνικού Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας τα πρότυπα αντίστοιχων Συλλόγων από την Βόρεια Αμερική, τον Καναδά και την Ευρώπη, που διατυπώνουν καταρχήν τις Αρχές, τις Αξίες και το σύγχρονο Παράδειγμα του επαγγέλματος και κατόπιν θεμελιώνουν σε αυτά τον δεοντολογικό κώδικα.

από Αικατερίνη Κατσιάνα
02-03-21 19:08
Καλό θα ήταν στα γενικά καθήκοντα των επαγγελματιών εργοθεραπείας να αναφέρονται ρητά τα καθήκοντα, με βάση τις βασικές αρχές και τη φιλοσοφία του επαγγέλματος (εργοκεντρική και πελατοκεντρική /ανθρωποκεντρική πρακτική, με στόχο την προαγωγή της ευεξίας και ποιότητας ζωής, η διασφάλιση της συμμετοχής σε όλα τα έργα που έχουν νόημα και αξία για τους ωφελούμενους, δικαιοσύνη έργου, προσβασιμότητα, με σύγχρονους όρους συμπερίληψης που δεν διαχωρίζουν- στιγματίζουν και δημιουργούν στάσεις και αντιλήψεις μη ρατσιστικές συμπεριλαμβάνοντας την κάθε μοναδικότητα στην ανθρώπινη ποικιλομορφία, με σεβασμό στην διαπολιτισμικότα. Νομίζω επίσης ότι καλό θα είναι να φαίνεται ότι οι υπηρεσίες μας δεν είναι μόνο εξατομικευμένες αλλά αφορούν και ομάδες, κοινότητες, πληθυσμούς . Θεωρώ σημαντικό να φαίνεται ότι εμπλεκόμαστε και σε ζητήματα προσβασιμότητας, καθολικού σχεδιασμού και καθολικού σχεδιασμού της μάθησης σε επίπεδο ατομικό και κοινοτήτων αλλά και νομικών σχεδιασμών

από Εμμανουήλ Μανάκας
02-03-21 12:33
Θα συμφωνήσω με την ένσταση του συναδέλφου (Κώστας Γεωργίου) στο αμέσως προηγούμενο σχόλιο αλλά και με άλλα σχόλια που διάβασα σε διάφορα σημεία του Κώδικα. Θα ήταν ίσως χρήσιμο να ακολουθήσουμε το πνεύμα των Κωδίκων του Αμερικάνικου, του Καναδικού και του Βρετανικού Συλλόγου διακρίνοντας ανάμεσα σε κώδικα και διαδικασίες ρύθμισης ηθικών παραβιάσεων, ακόμη κι αν διατηρήσουμε ένα ενοποιημένο κείμενο. Ο Κώδικας τυπικά συνιστά φιλοσοφικό κείμενο που διατυπώνει τις Αξίες και τις Αρχές του επαγγέλματος, το οποίο συνοδεύεται από κανονιστικές αρχές που ρυθμίζουν τα κενά που μπορεί να αφήνει η θεωρητική διατύπωση των αρχών και των αξιών. Πρόθεση του προφανώς είναι πρωταρχικά να εμπνεύσει την υιοθέτηση των αξιών και των αρχών από τους επαγγελματίες. Θα πρότεινα να παρατείνει ο Σύλλογος την περίοδο διαβούλευσης, ώστε να καταφέρουν και άλλοι συνάδελφοι να διατυπώσουν προτάσεις και ίσως να ξανασκεφτείτε την συνολική διατύπωση ξεκινώντας με ένα κείμενο διατύπωσης αρχών και αξιών, το οποίο ακολουθείται από προδιαγραφές εφαρμογής του κώδικα και την προσδοκώμενη επαγγελματική συμπεριφορά (ακεραιότητα, υπευθυνότητα, σχέσεις, επικοινωνία, τεκμηρίωση, κ.λπ.).

από Κωνσταντίνος Γεωργίου
01-03-21 11:24
Η γνώμη μου διαβάζοντας πολλές φορές τον κώδικα είναι ότι πρέπει να υπάρξει ένας ευρύτερος κύκλος συζήτησης ανάμεσα στους θεραπευτές έτσι ώστε ο κώδικας να μην έχει τη θέση μιας δογματικής προσήλωσης σε ένα κανονιστικό πλαίσιο. Χρειάζεται για παράδειγμα να υπάρχει μια μέριμνα στο πως διευρύνεται τόσο το πεδίο της πρακτικής εξάσκησης του επαγγέλματος όσο και οι φιλοσοφικές βάσεις του. Διαβάζοντας το κείμενο δίνεται η εικόνα ενός επαγγέλματος που δεν αφήνει περιθώρια για καινοτομία και ώσμωση καινούριων ιδεών. Για αυτό πρέπει να επανεξεταστούν τα πεδία της έρευνας και να προστεθούν ενότητες που αφορά στο πως διευρύνεται το επάγγελμα και όχι στο πως αστυνομεύουμε τα ήδη υπάρχοντα όρια του. Αυτές είναι προκλήσεις που πρέπει να καταγράφονται μέσα σε ένα κώδικα ηθικής και δεοντολογίας. Ο κώδικας θα πρέπει να έχει την αισθητική της προστασίας των μελών του και όχι της τιμωρίας.

από Μαρίνα Κατσιούλη
01-03-21 09:19
Το συγκεκριμένο άρθρο παρουσιάζει πολλές γενικότητες. Αναφέρεται πως οι ενέργειες μας δε πρέπει να έρχονται σε αντίθεση με το "δημόσιο αίσθημα". Αυτό θα πρέπει να διευκρινιστεί. Επίσης θα πρέπει να αναγράφονται σαφώς οι όροι και οι συνθήκες για τη διεξαγωγή της εργασίας μας, όπως αναφέρεται, ιδίως όταν αποτελεί υποχρέωση μας να αρνηθούμε την εργασία μας βάσει αυτών. Επίσης σε όλο το κείμενο θα πρέπει να αναφέρονται οι εργοθεραπευτές και με τα δυο γένη.

από Πέτρος Μελαδάκης
28-02-21 23:44
Το σημείο όπου αναφέρεται "μεθόδους και τεχνικές που έχουν κατοχυρωθεί ως επιστημονικό αντικείμενό του" χρειάζεται οπωσδήποτε αποσαφήνιση. Τι ακριβώς σημαίνει έχουν κατοχυρωθεί και από ποιόν και με ποιόν τρόπο.

από Κωνσταντίνος Γεωργίου
28-02-21 20:14
Θα απομάκρυνα εντελώς την δεύτερη πρόταση διότι μέσα στη γενική της διατύπωση μπορεί να απορροφηθεί ως μια προτροπή για πειθαρχία σύμφωνα με ένα δημόσιο αίσθημα το οποίο μπορεί να είναι και λανθασμένο κ ισοπεδωτικό για τα ανθρώπινα υποκείμενα. Τι ακριβώς δηλαδή είναι το δημόσιο αίσθημα και ποιος το ορίζει? Νομίζω ότι ως εργοθεραπευτές αγκαλιάζουμε, προστατεύουμε και υπερασπιζόμαστε το διαφορετικό και το ετερόκλητο. Εκτός και εάν από υπερασπιστές (advocates) των ωφελουμένων μας γινόμαστε υπερασπιστές της μείζονως κοινωνικής ιδεολογίας το οποίο το βρίσκω αντιδεοντολογικό, προκλητικό και κοινωνικά καταπιεστικό.

από Νικόλαος Χατζηαγόρου
27-02-21 20:12
Εδώ γίνεται αναφορά στην συμπεριφορά σε επίπεδο πρακτικής της εργοθεραπείας αλλά, δεν προσδιορίζεται ποια ακριβώς είναι η πρακτική. Συνεπώς, οι εργοθεραπευτές βρίσκονται τόσο σε κλινικές, όσο και σε ακαδημαϊκές, όσο και σε διοικητικές θέσεις. Όλα αυτά πρέπει να προβλέπονται και να ορίζονται ΞΕΚΑΘΑΡΑ.

Επιπλέον, τα κριτήρια που ορίζουν τη συμπεριφορά δεν είναι σαφώς προσδιορισμένα. Θεωρώ ότι τα κριτήρια αυτά χρειάζεται να σχετίζονται άμεσα με τις αξίες και τις αρχές ου επαγγέλματος και όχι μόνο με τα κοινωνικά, νομικά, οικονομικά κ.τ.λ. Συνεπώς, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να οριστούν καθώς βάσει αυτού του κώδικα θα παρθούν πειθαρχικές αποφάσεις. Αν θέλουμε πράγματι να υπάρχει πειθαρχικό όργανο, είναι καλό να έχει μια ξεκάθαρα προσδιορισμένη βάση για να στηρίξει τις αποφάσεις του.
Παραπέμπω στον κώδικα ηθικής και δεοντολογίας του ομότιμου συλλόγου της Αμερικής.

https://ajot.aota.org/article.aspx?articleid=2767077

από Νικόλαος Χατζηαγόρου
27-02-21 01:28
Στο προοίμιο είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να συμπεριληφθεί ένας επίσημος Ελληνικός ορισμός της εργοθεραπείας και να διατυπωθεί ο σκοπός του Κώδικα Δεοντολογίας. Διαβάζοντας, τον κώδικα συνολικά και συγκρίνοντάς τον με τους κώδικες άλλων συλλόγων εκτός των συνόρων αυτή είναι μια πολύ βασική παράληψη.

από Αικατερίνη Κατσιάνα
26-02-21 23:14
Καλό θα ήταν να αναφέρονται οι επαγγελματίες της επιστήμης μας με τα δύο γένη εργοθεραπευτής/εργοθεραπεύτρια

Προσθήκη σχολίου επιστροφή σε όλα τα άρθρα
0%
Παρακαλώ περιμένετε.
Μην κλείσετε το παράθυρο, όσο διαρκεί η αποστολή των αρχείων...
Κατά την ολοκλήρωση, θα εμφανιστεί το μήνυμα "Ολοκληρώθηκε"